Artykuł 22
Sty 23 2015Treść[edytuj | edytuj kod]
W skład optymalizacji treści wchodzi m.in.:
- dopasowanie treści w tagu tytułowym,
- umieszczenie lub rozmieszczenie słów kluczowych w istniejących tekstach lub tworzenie nowych (SEO copywriting),
- dobór adekwatnych nagłówków,
- odpowiednie zaaranżowanie treści menu i innych elementów, wchodzących w skład linkowania wewnętrznego serwisu,
- ustawienie tekstu alternatywnego dla elementów graficznych oraz innych obiektów (np. Flash).
Artykuł 2
Sty 23 2015Treść
W skład optymalizacji treści wchodzi m.in.:
- dopasowanie treści w tagu tytułowym,
- umieszczenie lub rozmieszczenie słów kluczowych w istniejących tekstach lub tworzenie nowych (SEO copywriting),
- dobór adekwatnych nagłówków,
- odpowiednie zaaranżowanie treści menu i innych elementów, wchodzących w skład linkowania wewnętrznego serwisu,
- ustawienie tekstu alternatywnego dla elementów graficznych oraz innych obiektów (np. Flash).
Dawniej działania te ograniczały się do zmiany treści tagów meta Keywords i Description, których obecność na stronie dla większości współczesnych wyszukiwarek ma znaczenie marginalne.